torsdag den 9. juni 2011

En lille hilsen og beklagelse...

Kære faste læsere og andre der kigger forbi min side,

Det har godt nok været en lang og stille periode fra min side...

Jeg har ret og slet for meget andet at se til om dagen og føler ikke, at jeg bare skal skrive et indlæg "bare for at gøre det". Jeg kommer stærkt tilbage når det er lidt mere ro på!

Håber I alle har det godt - og rigtig god sommer!!!

Mange sommerhilsner,
Sito



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

1 kommentar:

  1. Hejsa :)
    Faldt lige over din blog, som jeg kan se du er stoppet med at skrive på :) Jeg vil dog lige sige at det har været en fornøjelse at læse dine indlæg, så jeg håber at du får skrivelysten igen :)
    Kører du stadig LCHF-livsstil? og hvordan er det gået?

    SvarSlet