søndag den 22. maj 2011

Dagens mad i Tigerstaden - fortsættelsen...

Så er jeg igen vel på plads hjemme i København. Det har været en super uge i Oslo, men det er meget rigtigt i ordene "borte bra, men hjemme bedst" - godt at være tilbage i sin lille "hule".

Vil lige benytte anledningen til at takke min mor og mormor og mine dejlige tøser, der altid er der. TAK, TAK!!!

Det har desværre ikke været anledning til at fotografere eller skrive så meget hen ad vejen, men kommer stærkere tilbage fra i morgen af, hvor det igen er hverdag.

Morgenmad 17/5 (ja, det er øl, vin og snaps!)
Røgelaks og røræg, rejer, stegt champignons, ost og peberfrugt

Morgenmad 18/5
Æg, ost, purreløg, salt & peber og agurk

Aftensmad 18/5
Fiskesymfoni med laks, helleflynder og havkat samt wok med grøntsager

Morgenmad 19/5
Æg, roastbeef i tern, purre, purreløg samt salt & peber

Aftensmad 19/5
Syltet fersk makrel, agurkesalat, dampede blomkål og broccoli samt creme fraishe

Morgenmad 20/5
Æg, ost, salt & peber med alfa-alfaspirer og agurk

Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar