onsdag den 25. maj 2011

Min mad 25/5

Gooood formiddag!

Dagen startede ikke helt som den var planlagt i dag (heller...) da jeg blev ringet op i morges og informeret om, at Afspændings-holdet jeg skulle til kl. 9 var aflyst grundet sygdom...øv, øv - og jeg som havde glædet mig så meget til at lære nogle gode fif...  :(

Jeg var da allerede påklædt og klar for dagen, så jeg snuppede en meget søvnig lillemand og slæbte ham med ned til hundeparken - og DA livnede han op! Herligt at se de små og store lege og pjatte rundt uden en eneste bekymring i livet - det kan vi mennesker nok lære en lille smule af! 

Tidlig start i dag betød jo tidligere morgenmad, selv om jeg ikke følte desideret sult...

Morgenmad kl. 10.30
  • 1 æg
  • 3 champignons i skiver
  • 1 forårsløg i ringer
  • 1 lille tomat
  • Salt & peber
  • Smør til stegning 

Svampe og forårsløg blev sauteret til de var passende bløde, ægget slås henover og blandes. Krydre efter ønske og fordel hakket tomat i efter retten er kommet på tallerken.


Vejret ser noget ustadigt ud i dag, så det ser ud til at det bliver hovedsageligt en inde-dag i dag. Det passer mig faktisk udmærket, da jeg får en veninde til middag i aften og hytten trænger meget til en kærlig hånd eller ti... Fuld støvsugning, badeværelset skal have en omgang samt generel oprydning står derfor på programmet de næste par timer, inden jeg skal ud og handle ind til i aften.

Ha' en dejlig dag der ude!


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar