torsdag den 5. maj 2011

Min mad 5/5

God eftermiddag alle!

Så har Sito været frygtelig aktiv fra tidlig morgenstund; kondition- og styrketræning samt Bailine. 

Som en lille test valgte jeg i dag, at ikke spise de nødder jeg bruger at indtage inden og efter træning - bare for at se om det gjorde nogen forskel på præstationerne. Det synes jeg dog ikke det gjorde, men var til gengæld skrub-sulten efterfølgende - og har nu spist for meget til frokost...

Morgenmad/ frokost kl. 14.30
  • 1 stort æg
  • 3  skiver bacon
  • 2 ss piskefløde
  • 1 ts persillesmør (brugt til stegning)
  • Løg i strimler
  • 3 cherrytomater
  • Skiver af hvidost
  • Peber
  • Purreløg og karse
Blandede alle ingredienserne til omeletten i en skål, men ventede med ost og tomat til omeletten var stegt halvt færdig. Ost lagt som et lag henover og tomater derefter. Pyntede med krydderurter inden servering.
Denne gang var jeg så sulten, at jeg hev klippet bacon i æggebladingen uden at først stege baconet. Kan ikke anbefales...




Dagens Bailine-session var lidt ekstra spændende, da det var første gang jeg skulle vejes og måles siden jeg startede d. 12. april.

Hermed dagens mål:

Vægt: tabt 4,1 kg
BMI: minus 1,4
Totalt antal cm tabt: 38 cm (totalt over følgende områder: buste, ryg, talje, hofter, ende samt samlede ben)

Er rimeligt tilfreds med dette og kan se af den rapport jeg har fået, at de tabte kilo kommer fra fedt-vægten, og det er jo lige som det skal være! Regner med at tage næste måling efter de næste 5 behandlinger.

I eftermiddag fik jeg besøg af min veninde Gitte, og tog til det lokale shoppingcenter...og det er jo liiiige lidt farligt...godt tilfreds med fangsten dog!


Aftensmad kl. 20.00

Er egentlig ikke sulten i aften efter den sene og store frokost jeg fik tidligere, men da det var masser af rester efter i går aftes, kunne jeg ikke stå for at ikke snuppe en god omgang  - og fisk er jo så sundt!

Ha' en god aften der ude!


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar