søndag den 15. maj 2011

Dagens mad i Tigerstaden så langt...

God aften derude i det danske land!

Så er dag 3 i den norske hovedstad ved at være over, og så langt har det været nogle supre dage!

Flyturen herop i fredags med lillemanden gik over al forventning, trods værende min første flytur med ham. Dog fik vi en lille udfordring, dag begge håndtag på hundetasken løsnede allerede i lufthavnen inden check-ind... Det gik fint nok; Elvis under armen i hundetasken, med stor og tung håndtaske og tax-free poser fulde til randen med flasker - sikkert en kønt syn der vi bevægede os igennem lufthavnen som en stor Michelin-mand!

Vel på plads i Oslo centrum blev bagage pladseret hos min mor, der arbejder i city og der var tid for morgenmad/ frokost indtaget på en café; serranoskinke- og parmasan ost salat med tomater, kalamata oliven og masser af grøntfoder med en mayodressing - skyldet ned med et par glas hvidvin ( man har da ferie og sidder jo i direkte solskin! )

Aftensmad 13/5
Ytrefilét af svin, dampet broccoli og champingnonsauce med fløde

Morgenmad 14/5 
Omelet med rest af champingnonsauce, stegt kyllingfilét, ost og koriander

 Morgenmad/ frokost 15/5
 2 æg, 1 lille tomat og 2 tykke skiver ost, salt og peber

Aftensmad 15/5
11/2 lammepølse, broccoli, asparges, champignons og mellemlagret ost


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar