søndag den 15. maj 2011

Status 5

Lykke er...

...når man har så gode barndomsvenner, at selv om man kun ser dem bare en gang eller to i året så føles det som om man aldrig har været væk fra dem...


Status for perioden 9/5 - 15/5

Denne statusopdatering bliver en lille smule forkortet, da jeg er på "ferie" og ikke har min egen lap top med noter tilstede.

Jeg vil da ihvertfald give en kort opsummering af stort og småt:
  • Vægttab; vejet fredag 13/5 (om aftenen); 80,3 kg, totalt vægttab siden 30/3; 8,9 kg (dog ikke vejet på min egen vægt).
  • Træning; Supermotiverende at jeg stadigt kan presse mig mere og mere hver gang.
  • Mad; Spiser 2 solide måltider hver dag, og klarer mig helt fint med det. Spiser også blandede ristede nødder som trænings-power og snacks ellers, men er dog klaret at kutte ned noget på indtaget.
  • Energi; Oplever stadigt at søvnbehovet er mindre, energien større og rastløsheden kommer meget tit
  • Generelt; jeg synes faktisk det er meget nemt at holde sig til LCHF principperne, og prøver at variere kosten så meget som muligt. Skal dog nok kigge lidt efter i den kommende til, om jeg egentlig får i mig tilstrækkeligt på "fedt-kontoen" og at jeg måske skal reducere lidt på den grønne konto.


 
Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar