søndag den 8. maj 2011

Min mad 8/5

God formiddag til jer alle!

Det er intet som at vågne op en morgen med fugle-kvitter og denne udsigt fra mit køkkenvindue:


Der findes intet bedre end at se, at foråret og sommeren er lige rundt om det næste hjørne!

I dag tror jeg, at dagen bliver en repetition af i går; nogle gode ture med lillemanden, med indebygget besøg i hundeparken selvfølgelig; døse i haven i en god solstol og med en dejlig kold Cola light i hånden. Yeah!!!

Morgenmad/ frokost kl. 12.00
  • 1 æg
  • 2 striber bacon
  • 1 ss piskefløde
  • Strimlet løg
  • Sort peber
  • Frisk basilikum
Bacon og løg fik en hurtig runde i en varm pande inden æggeblandingen hældes over. Lad omeletten putre under låg i nogle minutter på svag varme, indtil massen er stivnet som ønsket. Drys med masser af frisk basilikum inden servering. Er faktisk lidt overrasket over, hvor en god kombination bacon, æg og basilikum er - det bliver klart en genganger!



Ha' en FANTASTISK dag!!!


...og det har i hvert fald JEG haft! Masser af sol, lidt hus-arbejde i form af vask af tøj samt generel oprydning.
Det giver lysten til at spise noget rigtigt mums til aftensmad, og det blev det så absolut:

Aftensmad kl. 20.00
  • Jeg går stærkt ud i fra, at billedet siger det hele...



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar