lørdag den 7. maj 2011

Min mad 7/5

Gooood eftermiddag der ude i solen!


Dejlig, dejlig dag i dag - har ligget ude i haven i solstol i nærmere 3 timer og det var skønt! Lillemanden er også glad for sol og varme, så det er nemt at overtale ham til at komme med - så længe vandskålen ikke er langt væk.

Inden solen skulle udnyttes var jeg en tur hos Bailine, og heldige mig fik en gratis omgang på grund af problemerne i mandags - så dobbelt op på træning for mig i dag; yai!

Efter Bailine ville jeg lige lave lidt mad...har dog et lille problem om dagen; jeg har ingen lyst til mad...det er intet der egentlig frister, og kunne lige så godt leve hele dagen på et kilo med ristede nødder... Ved ikke om det er det varme vejr der gør det ( sååå varmt er det nu heller ikke...), eller om det bare er en periode jeg er kommet ind i nu - er der andre der har oplevet dette på LCHF? Nuvel, noget skulle jo i kroppen, og dette blev så resultatet:

Morgenmad/ frokost kl. 13.00
  • 1 hårdkogt æg
  • 3 cherrytomater
  • ½ avokado
  • 1 sjalotteløg
  • 1 tyk skive ost
  • 1 skoleagurk
  • 2 ts øko. mayonnaise
  • Maldon salt og peber
  • Kruspersille



...jeg skulle tvinge mig selv til at spise halve tallerkenen...

Aftensmad kl. 21.00

Okay, måske har jeg spist et kilo eller to for meget af nødder i løbet af dagen...MEN, jeg har utroligt lyst på sushi i aften og bestilte online, da jeg ikke orkede at tage helt til min favorit- ( og dyre ) sushirestaurant på den anden side af Frederiksberg. Maden kom den, men igen, ingen speciel madlyst...bummer...jeg endte derfor kun med at spise de varme Edamme-bønner jeg også havde bestilt...håber fisken holder sig godt i køleskabet til i morgen, og at lysten er tilbage..  :(


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar