søndag den 22. maj 2011

Status 6

Ok, det var vel egentlig forventet;  at når man tager på ferie og går på vægten igen efter hjemkomsten, og ikke ser de samme gode fremskridt man havde inden man rejste...

Jeg har dog ikke syndet overhovedet i forhold til LCHF kost, men der er blevet mere alkohol og mindre træning samt Bailine, og det skal jeg så bøde en lille smule for nu...MEN; det har været det værd!!! :)

Status for perioden 16/5 - 22/5 2011

Vægttab; vejet mig i dag; 79,9 kg, totalt vægttab siden 30/3; 9,3 kg. Ok med tanke på udskejelserne over den sidste uge.
Træning; tanken var der jo inden afrejse og trænings-tøj blev pakket ned i kufferten, men det kom aldrig op af den... Dog er der blevet nogle gode og rimeligt lange lufteture, da området hvor min mor bor har et super sti-system; langs en stor brusende elv!
Bailine; normalt tager jeg 3 behandlinger pr. uge (man, tirs og lør), men klinikken jeg fandt i Oslo havde andre åbningstider, samt at der var helligdag d. 17/5, så der blev med én dobbelt-time d. 18/5. Det var godt de havde tid, så jeg ikke behøvede at gå over en uge uden behandling.
Mad; som nævnt i tidligere, har jeg ikke "syndet" med maden og det har heller ikke været svært, da min mor også er hoppet på LCHF vognen! Det har blevet æg, fisk, ost og kød i rigelige og lækre mængder; nom, nom!


Elvis skulle selvfølgelig også pyntes til 17.maj fejringen!



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar