torsdag den 12. maj 2011

Min mad 12/5

God (sen) eftermiddag!

STRESS!!! Oki, i dag har der været alt, alt for meget på programmet for stakkels Sito...Træning fra kl. 9 i 2½ time; direkte efterfulgt af en behandling hos Bailine; dernæst samtale med kommunens psykolog; til rådhuset og finde jobcenteret for at få stempel og underskrift på mit feriekort; nogle indkøb før afrejse i morgen tidligt...I tillæg har jeg været nødt til at trække på hjælp fra en veninde til andre opgaver der også skal være løst inden vi rejser... 

Så, med dette program har jeg mere eller mindre klaret at overse den ganske så knugende sult jeg har haft hele formiddagen...nogle nødder inden træning og en skoleagurk inden psykologen var alt jeg havde spist, så da jeg kom hjem var det meget, meget dejligt med noget mad...

Frokost kl. 16.00
  • 1 æg
  • 3 striber bacon
  • 1 lille tomat
  • Finrevet parmasan
  • Sort peber
  • Kruspersille
Bacon lægges fladt i panden, ikke opdelt. Brun det af på begge sider og slå et æg henover. Fordel skiver af tomat og giv det hele et godt drys med peber og masser af revet ost. Pynt med grønt!

Vel bekomme!



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

1 kommentar:

  1. Mmm det kunne være min nye morgenmad, er ved at køre surt i spejlæg med en skive skinke og ost på toppen + bacon og majonæse (elsker den nye måde man kan stave det hvide stads på;O))

    Hvor var det, at du købte din Lchf bog? Overvejer den, men forstår stadigvæk intet svensk!

    Dejlig aften

    <3 Pia Sabine

    SvarSlet