søndag den 8. maj 2011

Tip!

Det er ingen hemmelighed og sikkert flere af jer der mener som mig, at mad i  LCHF kostholdet kræver lidt mere planlægning og tid at forberede og lave. Derfor er jeg en super-fan af alt der kan gøre det hele lidt enklere. 

Jeg er startet med, at fryse poser ned med løg; både røde og gule, og hvis man vil; både i finhakket, strimler og både. Løg indeholder en god sjat vand, så det er vildt hurtigt at tø op eller komme direkte i panden eller gryden. I tillæg er det nemt at trykke blidt på posen med de frosne løg med hænderne, og du kan enkelt tage ud den mængde din ret har behov for. Det skal dog siges, at noget af styrken af løgen forsvinder en smule efter en tur i fryseren.




Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar