fredag den 6. maj 2011

Min mad 6/5

Lykken er...når man kan købe en ny buks, i størrelse 42 og den sidder som et skud!!! :D

Så kan man tale om god motivation, som nævnt i det tidligere indlæg! Det er intet værre, at sidde inde med et helt klædeskab med fedt tøj, og hvor mere eller mindre intet af det passer ens nuværende form...dybt fustrerende...

Billedet er lånet fra www.lackfat.com

Midt i mine lykke-ønsker til mig selv måtte jeg samtidigt fra morgenstunden erkende, at lille Elvis stadigt har slemme problemer med tarmsystemet...med weekenden for døren og tur til Norge i næste uge, valgte jeg at booke en akut-tid hos veterinæren og fik mulighed for at komme indenfor 2 timer, dog mod klækkelig betaling, selvfølgelig...

Status er nu, at han skal fortsætte med skåne-kost henover weekenden, skal tage flydende medicin to gange daglig samt at mor skal samle sammen afføringsprøver de næste 3 dage, som skal afleveres mandag for videre undersøgelse. Gudskelov er lillemanden ikke synligt plaget af situationen; han spiser og drikker godt, leger som altid når vi er ude og tager ellers livet heeeelt med ro - så alt normalt på de konti!


Mad...?

Nu ja, man burde vel også spise lidt...dog er det gået i ét hele dagen; 2 timer hos veterinæren,  nogle indkøb og efterfølgende en legeaftale med en ny gravhund fra området i hundeparken, og derfor:


Morgenmad/ frokost/ tidlig aftensmad kl. 17.00

Har ikke følt seriøs sult i dag og med stramt program var der ikke mulighed for at få noget foder ind før langt på dag...og maden var heller ikke den mest spændende; stadigt rester af lakseformen fra i onsdags, stadigt god, men nok er nok...

Dersom jeg skulle blive sulten senere i aften, vil nok menuen stå på ristede nødder - kan bare ikke overkue, at lave mad i dag...

Ha' en dejlig weekend og nyyyyyd det gode vejr de flinke mennesker lover i den kommende tid!


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar