søndag den 1. maj 2011

T R Æ N I N G

Nåh...min plan var jo, at jeg selv om det var påske og jeg havde besøg, skulle jeg lige træne lidt både skærtorsdag og 2. påskedag - men nej...Dog har jeg gået nogle lange og gode ture med lillemanden i det gode vejr, så jeg har ikke været totalt sofa-kartoffel...

I torsdags var jeg så i gang igen; 45 minutter med konditiontræning på løbebånd med vekslende hurtig gange og "let trav" - og det var slettes ikke så hårdt som forventet, selv om jeg har holdt pause i 1½ uge! Efterfølgende fik jeg 40 minutters behandling hos Bailine, og jeg kan nu begynde at mærke, at mavemuskler er så småt ved at dannes, samt at mave- og "lovehandles" fedt er kraftigt reduceret allerede. 

I de kommende uger, vil mit træningsforløb se således ud:

Mandage:
  • 1 time kondition; løbebånd og/ eller crosstrainer
  • 30 minutter styrketræning; mave, ryg og arme
  • 40 minutter Bailine
  • Div. gåture med Elvis

Tirsdage:
  • 45 minutter kombineret kondi og styrke 
  • Div. gåture med Elvis

Onsdage:
  • "Pausedag"
  • Div. gåture med Elvis

Torsdage:
  • 1 time kondition; løbebånd og/ eller crosstrainer
  • 30 minutter styrketræning; mave, ryg og arme
  • 40 minutter Bailine
  • Div. gåture med Elvis

Fredage:
  • "Pausedag"
  • Div. gåture med Elvis

Lørdage:
  • 30 minutter Bailine
  • Div. gåture med Elvis

Søndage:
  • "Pausedag"
  • Div. gåture med Elvis

Alle dage vil jeg bruge min cykel til og fra aktiviteter og indkøb, såfremt vejret tillader det (dvs. IKKE i regn og stærk vind...)




Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar