onsdag den 25. maj 2011

Min mad 24/5

God sen, sen aften godtfolk!

Ok, det har af en eller anden grund været en lille smule svært at komme i gang igen med bloggen efter ferien, og maden jeg spiser gen-spejler det også godt...

Fra morgenstunden har jeg været til møde med en virksomheds-konsulent fra kommunen for at sætte op et program for de kommende 3 uger. I tillæg til træning jeg allerede har skemalagt mandag og torsdage, så skal jeg nu prøve kræfter med: Afspænding; Krop & Stress; Motionstræning; Ud i det blå tur i naturen; Mindfulness samt Positiv psykologi - glæder mig masser til det hele! :)

Og ikke nok med dette, så har jeg bestilt 3 omgange yoga til kun kr. 110,- hos Namaste Yoga, som var gårsdagens Cityscoop - det er jo altid godt at variere træningen mest muligt!

Morgenmad kl. 10.00
  • 2 æg
  • Masser af parmasan ost
  • Salt & peber
  • Hakket kruspersille
  • Smør til stegning


...og resten af dagen? 

Tja...da har jeg levet på nødder...og en skive ribbe med Dijon-sennep, med hjertelige hilsner fra Norge! 


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar