tirsdag den 12. april 2011

Et lille tip fra mig

Jeg er en af sikkert mange der ude, der er MEGET glad for mad generelt. 
Har derfor altid haft problemer med udtrykket "maven bliver mæt før øjnene"... Nu hvor jeg har mulighed for at mæske mig med al mulig god og fed mad på daglig basis, er det endnu sværere at stoppe i tide.


Derfor er jeg meget obs på hvornår nok er nok og tager med det samme en sukkerfri tyggegummi i munden - og for dem der ikke er til tyggegummi - børst tænderne! Min tanke er, at så længe man har en dejlig madsmag i munden, jo nemmere er det at liiige tage en ekstra bid eller fem - som man ikke egentlig havde behov for.



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar