mandag den 18. april 2011

Vægttab og belønning

Når man går i gang med store projekter, om det så er i arbejds-øjemed, hus og have, familie eller en selv, er det vigtigt at ikke gabe over for meget fra starten af. Projektet er nødt til at indeholde delmål, både for at man kan kunne justere og resonere over fremgangen så langt, men også for at kunne føle glæden over at nå den ene milepæl efter den anden.

For mig personligt, er det den eneste måde jeg kan overskue projektet med vægten, som jeg nu har startet.

Her er en lille "belønnings-tabel" jeg har lavet for mig selv, så det også er noget andet end lavere vægt, at man kan passe sit tidligere tøj eller mere energi man kan "vinde" ved at fortsætte den gode stil.

  •   5 kg - fodbehandling
  • 10 kg - ansigtsbehandling
  • 15 kg - ½ spadag
  • 20 kg - 1 hel spadag
  • 25 kg - mini-weekend i DK
  • 30 kg - weekend i europeisk storby

Hvad bruger DU som dine motivationsfaktorer eller præmie til dig selv?





Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar