torsdag den 7. april 2011

Min mad 7/4

God dag! Så er nok en dag i gang, dog er ikke vejret af det bedste i København i dag, med kraftig blæst og grå himmel, så dagen byder nok mest på indeaktivitet.


Morgenmad kl. 12.00 - lidt sent men, men...
  • 1 spejlæg stegt i smør
  • 2 skiver røgelaks
  • 2 cherrytomater
  • 2 strimler gul peber
  • 1 håndfuld lucernespirer
  • Et par skiver rødløg
  • Karse og sort peber


Aftensmad kl. 15.30 - hehe..skulle tro jeg allerede er pensionist med denne spisetid...Men det viser bare, at dagens morgenmad var for lille...så det bliver 2 æg til morgenmad fremad.


  • Slagterens hjemmelavede ferske medisterpølse, stegt i smør
  • Rosenkål, ca. 150 g, varme med en klat smør og masser af klippet bredbladet persille
  • 2 cherrytomater
  • Revet mozarella, sennep og ketchup (sukker-reduseret), sort peber
Opdagede desværre efter måltidet, at pølsen indeholdt mel...håber ikke maven reagerer for meget på det...


Aftensnack kl. 21.30

Er overhovedet ikke sulten efter den rimeligt store aftensmad jeg indtog tidligere i dag, men under mig lige en håndfuld mandler og 2-3 store kopper pebermynte og detox the.

I tillæg vil jeg lige minde om, at det kan være en god idé at tage et tilskud af en type vitamintilskud - jeg bruger selv apotekets Multi-Tabs tilsat magnesium samt 1 pille vitamin D.



Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar