tirsdag den 12. april 2011

Superfantastisk træning for de dovne...

Så er jeg hjemme igen efter mit nyeste tiltag på treningskontoen. Sidste gang jeg også tog rundt de 30 kilo på (grrrrr....!), fik jeg rigtig god hjælp af de søde damerne hos Bailine i Valby og nu på Frederiksberg. Første gang jeg overhovedet prøvede denne behandling var faktisk mens jeg stadigt boede i Norge, nærmere bestemt ved Lillestrøm - og Bailine er, som LCHF, meget mere udbredt i nord end her nede, af en eller anden grund...


Nuvel, har som sagt haft rigtig, rigtig gode resultater fra forrige "Fede Sito" omgang og jeg har derfor ingen kvaler om at gå igang med et nyt forløb. For min del er dette en super måde at holde sig til den kur eller det kosthold man benytter for at tabe sig, da det overhovedet ikke er billige behandlinger, og man vil jo ikke hæmme virkningen ved at spise forkert - det bliver jo som at spule penge lige ned i toilettet! :)


Jeg har derfor investeret i et forløb på 20 behandlinger, hvor jeg her i starten satser på 3 omgange pr. uge. Det geniale er og, at klinikken ligger lige rundt om hjørnet der hvor jeg træner mandage og torsdage, så efter et hurtigt bad efter cardiotræning i centeret, vælter jeg over i klinikken for styrke- og muskeltræning. HURRA!!! Tager også en runde lørdag morgen, så kontinuiteten holdes. 


Dette indlæg er på ingen måde sponsereret - kun mine egne erfaringer!!!


Det er altid hyggelig med en hilsen, kommentar eller et spørgsmål eller to - bare husk; jeg har ingen facit for LCHF kost, jeg prøver mig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar